ВИХОВНА РОБОТА


Класний керівник групи 316  "Кухар,офіціант"

Опис досвіду роботи класного керівника

за посиланням

Золоті правила класного керівника 

1. Бути особистістю, до якої учні тягнутимуться.

2. Класний керівник повинен викликати любов і повагу учнів до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожного учня, й у стосунках з ним чесний і відвертий.

3. У класного керівника не має бути „любимчиків”, тоді учень прислухатиметься до порад такого класного керівника, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.

4. Класний керівник  має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до учнів і зберігає його серце та нерви у порядку.

5. Класний керівник  повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

 6. Класному керівнику  слід завжди бути доброзичливим. Немає в учневі нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Класний керівник  повинен бажати учню лише добра, виховувати в ньому добро своїми власними вчинками, і він відповість тим самим.

 7. Класному керівнику  варто читати більше наукової літератури. З такою людиною учням завжди цікаво.

8. Завдання класного керівника, як особистості: «Знайди себе в собі, підкори себе собі, оволодій собою і допоможи учням зробити те саме».

 9. Класний керівник повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з учнем, вміти вислухати його, підтримати в ньому вогник самоповаги.

 10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожен учень пам’ятає, що поруч з ним людина, з інтересами якої треба рахуватися.


Індивідуальна виховна робота з учнями

 

1 .Вивчати та корегувати індивідуальні заохочення та інтереси кожного учня.

2. Постійно проводити додаткову роботу з учнями, які слабо засвоюють програмовий матеріал

3. Проводити роботу з обдарованими дітьми.

4. Провести з кожним учнем розмову про трудові доручення, чергування в кабінеті, научилищному подвір'ї.

5. Проводити бесіди з учнями групи про безпечне поводження  в училищі  та на вулиці, про дотримання особистої гігієни.

6. Проводити бесіди про дружбу, чесність, справедливість, збереження училищного та власного майна, про охайність.

7. Провести заходи по вихованню в учнів почуття патріотизму.

Планування індивідуальної роботи з учнями,

що не встигають

№п/п

                      Зміст і методи роботи

Термін виконання

1

Вивчати індивідуальні особливості учня  

Протягом року

2

Визначити коло друзів, а також вплив кожного з них

Протягом І семестру

3

Відвідати сім’ю, вивчити пізнавальні інтереси учня

Вересень

4

Ознайомити учня з вимогами в училищі

-не порушувати дисципліну;

-не запізнюватися на уроки;

-не пропускати заняття;

-не сперечатися із дорослими вдома;

-своєчасно виходити доучилища;

-повертатися після уроків;

-дбайливо ставитися до одягу;

-бути охайним.

Протягом першого тижня

5

Організувати допомогу кращих учнів групи щодо ліквідації проблем та прогалин у знаннях Допомогти учню повірити у власні сили та здібності

Протягом року

6

Провести консультації батьків про засоби ліквідації прогалин у знаннях учнів

Вересень

7

Провести роботу щодо активізації пізнавальної діяльності учнів, а саме:

1)опитувати лише той матеріал, який учень знає;

2)надавати консультації з предметів;

3)давати на уроках індивідуальні завдання відповідного рівня знань.

Протягом року

8

Встановити зв’язки учнів за місцем проживання, визначити їх характер з метою нейтралізувати негативний вплив оточення

Вересень-жовтень

9

Дати рекомендації батькам учнів щодо домашнього контролю та організації відповідного розпорядку дня, обладнання кутка для занять, дотримання учнями режиму дня

За необхідності

10

Бесіда «Причини неуспішності в навчанні, ставлення до навчання»

Жовтень

11

Бесіди

1)Чи потрібно дотримуватись правил поведінки в училищі?

2)Твій вільний час

3)Про культуру поведінки

4)Про дружбу та товаришів

5)Про книги, які ти прочитав

Жовтень

Листопад

Грудень

Лютий

Квітень

12

Бесіда з батьками «Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату сім’ї на формування особистості дитини»

Листопад

13

Тренінг «Позитивне підкріплення відносин з однолітками»

Грудень

14

Діалог на тему «Твоє інтелектуально-естетичне хобі: читання, колекціонування, декоративне мистецтво, майстрування і т.ін.»

Лютий

15

Мозкова атака «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток»

Березень

16

Активізувати роботу із залучення до роботи гуртків, позаурочна діяльність

Протягом року

17

Провести бесіди з батьками

1)Культура міжособистісних відносин – важливий фактор успішного виховання

2)Законодавство України про відповідальність батьків за виховання дітей

3)Про адміністративну відповідальність батьків за порушення прав дитини

 

 

Лютий

 

Березень

 

Травень

 

 


 БЕСІДИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

за посиланням

https://drive.google.com/drive/folders/1jiUfE9hsqBC483KW9e9aNum8Mv2-WMMi?usp=sharing


Безпека дитини в інтернеті: про що необхідно говорити 



Зараз в Україні майже 22 млн користувачів інтернету, питання безпеки в мережі більш ніж актуальне. У цьому контексті турбота про дітей набуває більших масштабів. Якщо раніше треба було говорити з дітьми про їх безпеку поза домом тощо, то вже давно має сенс застерігати їх від негараздів під час перебування в інтернеті.

Від чого варто захищати дитину

Інформаційна безпека стосується захисту життєво важливих інтересів людини (і більш глобально – суспільства, держави). Неправдива, неповна, невчасна інформація може нанести шкоду. Особливо вразливі у цьому контексті діти. Вони можуть не знати, яку інформацію можна викладати в мережу, а яку не варто.

Інколи учні  не можуть правильно зреагувати на матеріали з мережі з різних причин. Робота у цьому напрямку для викладачів та батьків дуже важлива. Безконтрольний доступ до інтернету може мати негативні наслідки для дитини.

Типи загроз

Стосуються особистої безпеки:

Ознайомлення з порнографічними матеріалами, ненормативною лексикою, інформацією суїцидального характеру, расистського, ненависницького чи сектантського змісту.

Загроза отримання недостовірної чи неправдивої інформації.

Формування залежності (ігрової, комп’ютерної, інтернет).

Спілкування з небезпечними людьми (збоченці, шахраї, грифери).

Залучення до виконання протиправних дій (хакерство, порушення прав та свобод інших).

Стосуються безпеки інших.

Матеріали, існування та використання яких може стати причиною посягання на безпеку оточуючих (наприклад, інформація про створення вибухівки).

Свідоме та несвідоме введення в оману інших.

Вчинення протиправних дій, що тягнуть за собою відповідальність згідно з чинним законодавством.

Кібербулінг – свідоме цькування та приниження, передусім однолітків.

Стосуються загрози витоку персональної інформації:

  1. Розголошення персональної та конфіденційної інформації (прізвища, імена, контакти, секретні дані кредитних карток, номери телефонів).
  2. Загроза зараження ПК вірусами різної категорії.
  3. Небезпека завантаження програм зі шкідливими функціями.

Це найбільш поширені типи загроз, з якими може зіштовхнутися дитина в інтернеті, викладаючи чи переглядаючи сумнівну інформацію. Від деяких з них можна захиститися технічними засобами, але більшість вимагають комплексного підходу. 



Пам'ятка

Основні правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто сказати дітям

  • Не давайте нікому своїх паролів.
  • Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.
  • Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.
  • Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).
  • Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.
  • Не діліться своїми фото з незнайомцями.
  • Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).
  • Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.
  • Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.
  • Встановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.
  • Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про загрозу).
  • Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси.

Булінг


Профілактика суїцидальних тенденцій серед учнів

за посиланням















Робота з батьками








ПОРАДИ БАТЬКАМ
Сімейне виховання- запорука психічного здоров'я дитини

за посиланням



Методичні розробки
"Моральне виховання"

за посиланням

"Вмій володіти собою - Конфлікти"

за посиланням


              
Виховний захід "З рабства дорога додому важка"

за посиланням

інформація про проведення














 

Немає коментарів:

Дописати коментар