Золоті правила класного керівника
1. Бути особистістю, до якої учні тягнутимуться.
2. Класний керівник повинен викликати любов і повагу учнів до себе. А це
можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожного учня, й у
стосунках з ним чесний і відвертий.
3. У класного керівника не має бути „любимчиків”, тоді учень прислухатиметься
до порад такого класного керівника, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним
найсокровеннішим.
4. Класний керівник має бути веселим,
жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до учнів і
зберігає його серце та нерви у порядку.
5. Класний керівник повинен правильно
використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі,
мистецтву.
6. Класному
керівнику слід завжди бути доброзичливим. Немає в учневі
нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Класний
керівник повинен бажати учню лише добра, виховувати в
ньому добро своїми власними вчинками, і він відповість тим самим.
7. Класному
керівнику варто читати більше наукової літератури. З
такою людиною учням завжди цікаво.
8. Завдання класного керівника, як особистості: «Знайди себе в
собі, підкори себе собі, оволодій собою і допоможи учням зробити те саме».
9. Класний
керівник повинен
володіти мистецтвом індивідуальних бесід з учнем, вміти вислухати його,
підтримати в ньому вогник самоповаги.
10. Класний керівник
має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожен учень пам’ятає,
що поруч з ним людина, з інтересами якої треба рахуватися.
Індивідуальна виховна робота з учнями
1 .Вивчати та корегувати індивідуальні заохочення та інтереси кожного учня. 2. Постійно
проводити додаткову роботу з учнями, які слабо засвоюють програмовий матеріал
3. Проводити
роботу з обдарованими дітьми. 4. Провести
з кожним учнем розмову про трудові доручення, чергування в кабінеті, научилищному
подвір'ї. 5. Проводити
бесіди з учнями групи про безпечне поводження в училищі та на вулиці,
про дотримання особистої гігієни. 6. Проводити
бесіди про дружбу, чесність, справедливість, збереження училищного та власного майна, про охайність. 7. Провести
заходи по вихованню в учнів почуття патріотизму. Планування
індивідуальної роботи з учнями, що
не встигають
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
БЕСІДИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
за посиланням
https://drive.google.com/drive/folders/1jiUfE9hsqBC483KW9e9aNum8Mv2-WMMi?usp=sharing
Зараз в Україні майже 22 млн користувачів інтернету,
питання безпеки в мережі більш ніж актуальне. У цьому контексті турбота про
дітей набуває більших масштабів. Якщо раніше треба було говорити з дітьми про
їх безпеку поза домом тощо, то вже давно має сенс застерігати їх від негараздів
під час перебування в інтернеті.
Від чого варто захищати дитину
Інформаційна безпека стосується захисту життєво
важливих інтересів людини (і більш глобально – суспільства, держави).
Неправдива, неповна, невчасна інформація може нанести шкоду. Особливо вразливі
у цьому контексті діти. Вони можуть не знати, яку інформацію можна викладати в
мережу, а яку не варто.
Інколи учні не можуть правильно зреагувати на
матеріали з мережі з різних причин. Робота у цьому напрямку для викладачів та
батьків дуже важлива. Безконтрольний доступ до інтернету може мати негативні
наслідки для дитини.
Типи загроз
Ознайомлення з порнографічними матеріалами, ненормативною
лексикою, інформацією суїцидального характеру, расистського, ненависницького чи
сектантського змісту.
Загроза отримання недостовірної чи неправдивої
інформації.
Формування залежності (ігрової, комп’ютерної,
інтернет).
Спілкування з небезпечними людьми (збоченці, шахраї,
грифери).
Залучення до виконання протиправних дій (хакерство,
порушення прав та свобод інших).
Стосуються безпеки інших.
Матеріали, існування та використання яких може стати
причиною посягання на безпеку оточуючих (наприклад, інформація про створення
вибухівки).
Свідоме та несвідоме введення в оману інших.
Вчинення протиправних дій, що тягнуть за собою
відповідальність згідно з чинним законодавством.
Кібербулінг – свідоме цькування та приниження,
передусім однолітків.
Стосуються загрози витоку персональної
інформації:
- Розголошення
персональної та конфіденційної інформації (прізвища, імена, контакти,
секретні дані кредитних карток, номери телефонів).
- Загроза
зараження ПК вірусами різної категорії.
- Небезпека
завантаження програм зі шкідливими функціями.
Це найбільш поширені типи загроз, з якими може
зіштовхнутися дитина в інтернеті, викладаючи чи переглядаючи сумнівну
інформацію. Від деяких з них можна захиститися технічними засобами, але
більшість вимагають комплексного підходу.
Пам'ятка
Основні правила безпечної роботи в
інтернеті, про які варто сказати дітям
- Не давайте нікому своїх
паролів.
- Не надавайте особистої
інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.
- Не реагуйте на непристойні та
грубі коментарі, адресовані вам.
- Повідомляйте про ситуації в
інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).
- Відмовляйтесь від зустрічей з
випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.
- Не діліться своїми фото з
незнайомцями.
- Не повідомляйте інформацію про
кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).
- Не викладайте фото квитків, на
яких видно штрих-код чи QR-код.
- Не скачуйте та не встановлюйте
невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.
- Встановлюючи перевірені
програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.
- Не переглядайте інформацію за
невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про
загрозу).
- Не відкривайте листи-спам, вони
можуть містити віруси.
Робота з батьками
Немає коментарів:
Дописати коментар